DSpace Repository

Promoting diversity principles through communicative English lessons based on students’ learning styles at a public primary school in Guática, Risaralda

Show simple item record

dc.contributor.author Peláez Londoño, Biviana Angélica
dc.date.accessioned 2015-09-29T22:56:04Z
dc.date.available 2014-12-19
dc.date.available 2015-09-29T22:56:04Z
dc.date.issued 2015-09-29
dc.identifier.uri http://ridum.umanizales.edu.co:8080/xmlui/handle/6789/2236
dc.description Trabajo de grado (Licenciatura en Educación Básica con Énfasis en Inglés). Universidad de Manizales. Facultad de Ciencias Sociales y Humanas, 2014 es_ES
dc.language.iso en es_ES
dc.subject Educación bilingüe es_ES
dc.subject Diversidad cultural es_ES
dc.subject Método de enseñanza es_ES
dc.subject Enseñanza de una segunda lengua es_ES
dc.subject Enseñanza del Inglés es_ES
dc.subject Estudiantes de primaria (Guática,Risaralda) es_ES
dc.subject Aprendizaje verbal es_ES
dc.subject Habilidades de aprendizaje es_ES
dc.subject Educación especial es_ES
dc.title Promoting diversity principles through communicative English lessons based on students’ learning styles at a public primary school in Guática, Risaralda es_ES
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis es_ES


Files in this item

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account