Please use this identifier to cite or link to this item: http://ridum.umanizales.edu.co:8080/xmlui/handle/6789/367
Title: Villavicencio (Colombia) como destino turístico. Análisis de las dinámicas de consumo
Authors: Otero Gómez, María Cristina
Giraldo Pérez, Wilson
Keywords: Turismo
Consumo
Estudio de mercado
Comercio turístico
Issue Date: 17-Oct-2013
Description: Tesis (Maestría en Mercadeo).Universidad de Manizales. Facultad de Ciencias Contables, Económicas y Administrativas, 2012
URI: http://ridum.umanizales.edu.co:8080/xmlui/handle/6789/367
Appears in Collections:Maestria en Mercadeo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
202_Otero_Gómez_María_Cristina_2012.pdfDocumento principal1.07 MBAdobe PDFView/Open
Otero_Gómez_Maria_Cristina_autorización.pdfAutorización352.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.